יריד חבר 2022

מחפשים מידע אודות יריד חבר 2022? רוצים להתייעץ ולקבל טיפים על יריד חבר 2022? באתר אינפורמטור תוכלו לקרוא חוות דעת וטיפים של אחרים על יריד חבר 2022, לשאול שאלות על יריד חבר 2022, להתייעץ, לשתף אחרים בדעתכם ולמעשה לפתוח דיון בכל נושא שמעניין אתכם. אתם יכולים לחפש באתר אם כבר היה דיון שנפתח בנושא זה, או להציע נושא חדש לדיון. אם לא מצאתם מטה את המידע שמעניין אתכם על יריד חבר 2022, אתם מוזמנים לשאול או לפתוח דיון חדש בנושא באמצעות הכפתור המופיע מעלה.

הרשמה
Notify of
guest
9 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אשר לוי 0547710610

מה מקבלים השנה מתנה מחבר?

יעקב

נראה לי כי "המתנה" של 2022 לא תמצא שימוש ולא תשרת למעלה מ- 90 אחוזים מהחברים. הרעיון לבחור מתנה שתשכב ותתפוס מקום בבית כאבן שאין לה הופכין נראה תמוה ומעורר שאלות !!!!!!

יפית

האם אפשר לקבל את המתנה בדואר או עם שליחים עקב מצב בטחוני

פרקש עליזה

כם אני רוצה לדעת. זה יקל מאוד

צאייג ליאורה

היריד משמח ומלא בכל טוב של מוצרים ומבצעים,ניכר שהתארגנו ממש טוב לכוח קניה גדול ,אבל!!!!! אף לא אחד מהמארגנים ,לא חשב על שינוע הקניות מהדוכנים לחניות הרחוקות!! אין עגלות קניות והדרך לחניה ארוכה ומפותלת…אני אישית מוכנה לשלם בימים רגילים יותר כסף ולקנות מוצר שהנגישות מהחנות לאוטו הכי קרובה ,ולא לשבור את הגב והרגליים בשביל כמה שקלים שאחסוך ביריד.. ( אם בכלל..)

אורלי פלד

האם יש יריד חבר לקראת ראש השנה ?

רחל מור

הייתי אתמול ביריד, מסלול היריד מתיש, אין קיצורי דרך ההיפך הם מאריכים ומסרבלים את המסלול… (היו ביתנים שלא הגעתי אליהם מחוסר גישה) לא מתאים למתקשים ולא לחסרי סבלנות… הארכה מכוונת של המסלול לא מבטיחה בהכרח יותר קניות אלא להיפך, היא מחייבת התחשבות ביכולת הסחיבה….
ממליצה להבא להגדיל את מספר היציאות כדי לפנות ציוד לאוטו גם במהלך הקניות וחזרה ליריד כדי להמשיך קניות.

שרית

מה המתנה?

חנה ברלן

למה הםסיקו לתת מתנה? לא רוצה דרים כארד על 200 שקל. מי החליט?

[comments-list type="most_comments" color="grey" border-color="black" limit="4" title-weight="bold" char-limit="25" title="הפוסטים המדוברים ביותר"]
[comments-list type="most_rated" color="grey" border-color="black" limit="4 " title-weight="bold" char-limit="25" title="דירוגים עדכניים"]
[comments-list type="latest" color="grey" border-color="black" limit="4" title-weight="bold" char-limit="25"]

תפריט נגישות

9
0
הוסף תגובה ותרום מהידע שלך ומנסיונך למידע בעמוד זהx